Gry edukacyjne – hipotezy do zaliczenia
Potwierdzamy że na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Szkoleniowe akceptujemy tu przedstawione opracowania do superwizji końcowej:
symulacja edukacyjna : „Metody propocji turystycznej regionu na danych źródłowych z Roztocza Środkowego” i „Oblicza pamięci w cyklu podolskim Włodzimierza Odojewskiego”
zabawa zespołowa – „Formy wojen informacyjnych w nowych mediach” oraz „Polki w przestrzeni publicznej”
symulacja językowa – „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku” oraz Literackie Symulacje Szkoleniowe oraz „Styk wielu kultur jako atrakcja turystyczna Turcji”
zabawa kreatywna – „Fantazmat domu w polskiej kulturze nowożytnej” oraz „Cywilizacja śmierci – kulturowe uwarunkowania zachowań proekologicznych”
symulacja menedżerska : „Collegium Europaeum Gnesnense w zwierciadle semiotyki” i „Baza noclegowa w największych miastach środkowej i południowo-wschodniej części Polski”
symulacja biznesowa : „Rzecznik Praw Dziecka w systemie organów Państwa” i „Holocaust jako temat twórczości polskich reżyserów filmowych ze szczególnym uwzględnieniem utworów Andrzeja Wajdy”
symulacja biznesowa : „Kobieta we współczesnej reklamie prasowej: matka, żona, partnerka?” oraz „Globalne problemy Afryki. Medioznawcze badanie zjawiska.”
zabawa biznesowa – „Procesy czarownic w Wielkopolsce na podstawie przekazów literackich (od XVI do XVII wieku)” i „Wizja państwa w Kronice Polskiej Galla Anonima”
zabawa lingwistyczna : „Kościół pod wezwaniem świętego Stanisława Biskupa i Męczennika w Sokolnikach na tle przestrzeni kulturowo-religijnej parafii” oraz „Pisarze niemieccy w okresie Trzeciej Rzeszy”