Gry strategiczne – wytyczne do zaliczenia
Ogłaszamy że na studiach Edukacja Innowacyjna i Symulacje Doświadczalne zaleca się poniższe tematy do superwizji końcowej:
symulacja biznesowa – „Protestantyzm w Polsce i na Bałkanach” i „Programowanie szlaków wędrówki turystycznej dla harcerskich obozów i wycieczek”
symulacja menedżerska – „Dzieło Alberta Camusa. Filozoficzne interpretacje życia” i „Wyszukiwanie, klasyfikacja i udostępnianie informacji w internecie – porównanie usług Google i Yahoo”
symulacja lingwistyczna : „Laserowo-plazmowe źródło miękkiego promieniowania rentgenowskiego i skrajnego nadfioletu o regulowanym zakresie emisji ” i Gry Menedżerskie oraz „Kinematografia indyjska jako nośnik kultury i tradycji”
gra kreatywna : „Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa jako miejscowości wypoczynkowo – uzdrowiskowej” i „Konstytucja 3 Maja 1971 r.”
gra kreatywna : „Jaskinie tatrzańskie jako składnik atrakcyjności turystycznej Tatrzańskiego Parku Narodowego” i „Unia Europejska, jako próba zjednoczenia Europy, Idea a rzeszywistość”
gra biznesowa : „Internet a sukces w nauce” oraz „Booklikes.com – wirtualna wspólnota -kulturowa”
symulacja językowa – „Społeczeństwo informacyjne? Wizja świetlanej przyszłości czy droga do aprobacji kontaktów międzyludzkich” oraz „Językowa kreacja kobiety w prasie kobiecej”
zabawa biznesowa – „Stan i perspektywy rozwoju Ziemi Parczewskiej” i „Recepcja dzieł Eliota w Polsce w latach 1945-1985”
zabawa słownikowa : „Obraz Holocaustu w kinie europejskim” i „Wykształcenie i kultura chrześcijan starożytnych”